OnePlusYou Quizzes and Widgets

Tuesday, August 4, 2009

Stress-ed

Nama saya Waie. Saya amat stress. Saya berasa sangat bodoh sekali hari demi hari. Di dalam pasukan pancaragam saya, ada seorang budak suka mencabar kesabaran saya. Tetapi saya sabar kerana tahun ini adalah tahun terakhir ''beliau''. saya juga tidak mahu menimbulkan kekecohan di dalam pasukan pancaragam. Yang penting sekali, saya tidak akan membiarkan budak tersebut menggugat keyakinan dan semangat saya di dalam pasukan pancaragam kerana saya tahu budak itu adalah seekor anjing yang suka makan sampah.

Saya juga selalu main Dota. Saya seorang noob di dalam game tersebut. Hero saya di dalam game tersebut adalah Barathrum The Spirit Breaker. Hero tersebut adalah seekor lembu. Lembu itu amat kuat sekali. Tatapi akhirnya, saya tetap kalah dalam game tersebut.

Di dalam satu minggu ini, saya telah menghadiri 2 majlis pengkebumian ahli-ahli senior saya. Saya ingin mengucapkan takziah kepada keluarga David Tonnyson dan Jonathan Lee. Walaupun kamu telah meninggalkan kami, tapi kami akan ingat kepada kamu semua. ''Once A Josephian Band member, Always a Josephian Band member'

Saya stress kerana Pertandingan Pasukan Pancaragam Peringkat Negara 2009 akan menjelang tiba. Pertandingan itu akan diadakan di Johor Bharu...

tERIMA KASIH.




Waie: bodo li post tok

0 jak?: